Als je op vakantie bent, en je krijgt een melding dat je je vraag moet sluiten wat dan?

Aangezien je dan op vakantie bent, kun je hem niet zelf sluiten.. en volgens mij krijg je hem alleen als je hem zelf sluit je 3 punten terug...? of klopt dat niet?

Toegevoegd na 23 uur:
het gaat me niet heel erg zeer om de punten haha, wat maken die 3 punten nou uit, maar vroeg het me gewoon af ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat klopt, dan krijg je je punten niet terug.
Dus niet op vakantie gaan, of een week van tevoren geen vragen meer stellen, of de openstaande vragen sluiten vlak voor je weggaat. Of gewoon denken : jammer van die drie punten' natuurlijk. De wereld vergaat niet, hoor. Denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

dan wordt hij automatisch gesloten. Ik zou hem gewoon sluiten VOOR dat je op vakantie gaat. Volgens mij krijg je die drie punten dan niet terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zoek je een internetcafe op;-)
En je sluit je vraag!
Dat is goed te doen hoor!
Ik bedoel het risico lopen om 3 punten te missen moet je nooit doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De vraag wordt zoals gezegd automatisch gesloten en je krijgt inderdaad je punten niet terug, maar...... je hebt nog wel de mogelijkheid het beste antwoord te kiezen.
Doe je dat dan krijg je de 3 punten alsnog terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorgen,dat je geen openstaande vragen hebtals je gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Neem internet op je mobiele telefoon,dan kan je de vraag sluiten als het jou uitkomt.Maarja,dit kan wel prijzig worden,als je in het buitenland met je mobiel online gaat,maar je hebt dan wel die o zo belangrijke puntjes...want daar draait het in het leven om he,haha?Prettige vakantie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar barcelona de beste en mooiste club ter wereld,dat is mooier en beter dan die zielige punten op gv,die je niet eens kan inruilen voor euro's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De punten ben je kwijt inderdaad : maar je kunt de vraag voor de vakantie sluiten . en als je niet teveden bent met het antwoord dan stel je de vraag weer als je teug bent van vakantie .
Of doe zoals ik: ben nu in brazilie . en je kunt het toch niet laten.
Toevallig heeft een vriendin van mijn vrouw een pc en die mag ik elke dag even gebruiken als ik in de buurt ben.
En het geeft wel iets speciaals als je op vakantie bent en toch op gv .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
plus 1 ,promoot het nederlands elftal daar maar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zag Ik Romario nog op het vliegveld van Rio : mijn vrouw zei wat in het potugees daar reageerde hij niet op :
Maar toen ik wat zei in het nederlands toe reageerde hij wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"En het geeft wel iets speciaals als je op vakantie bent en toch op gv" Wel ja Teun... wrijf t ff in.. ;) VEEL PLEZIER!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry hoor ik wil niemand kwetsen ,
Maar toch bedankt .