Zijn 'views' op deze website uniek?

Of is dat per uur of dag door hetzelfde ip adres toch weer telkens een aparte view?

PS de vraag kan natuurlijk alleen door beheer of moderator worden beantwoord, maar antwoord is misschien voor meerdere deelnemers leuk.

7 maanden geleden
1K
ronron1212
7 maanden geleden
welke website?
erotisi
7 maanden geleden
GoeieVraag
ronron1212
7 maanden geleden
Wat voor views bedoel je dan @erotisi?
erotisi
7 maanden geleden
Aantal keer dat een vraag is bekeken
SimonV
7 maanden geleden
Als ik door mij bekeken vragen van een paar dagen geleden weer open, verandert de view-teller niet.
ronron1212
7 maanden geleden
Die loopt toch gewoon op naar het aantal dat er gekeken heeft dat gaat toch geautomatiseerd.
Pieterke
7 maanden geleden
Dat heb ik ook @ SimonV. En soms staat de viewteller op 0 terwijl er dan al een antwoord en/of reactie is gegeven.
erotisi
7 maanden geleden
De weergave van views wordt volgens mij eens per uur of zo geupdate.

Geef als eerste antwoord