Kan het aantal antwoorden gelijk staan aan het aantal waardevolle antwoorden en het aantal vragen aan het aantal goeie vragen?

Dus stel ik heb dan 103 vragen, dat die ook 103 keer als goed is beoordeeld en bij antwoorden dat ik bv. 200 antwoorden heb gegeven, ook 200 goede antwoorden heb gegeven.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan,maar dat wil niet zeggen,dat je voor iedere goede vraag 1 aantekening goeie vraag krijgt.Als je 103 vragen stelt,is het zeer wel mogelij dat 60 vragen niet gehonoreerd worden als goeie vraag en de overige 43 meerdere malen per vraag. En met de antwoorden is het net zo. Maar de mogelijk die jij hier voorstelt is natuurlijk aanwezig,maar zal slechts zelden voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Uiterst onwaarschijnlijk, maar niet geheel onmogelijk. Theoretisch is het mogelijk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, het is zelfs mogelijk dat je meer 'goede vraag/antwoord-waarderingen' hebt dan dat je antwoorden gegeven hebt/vragen gesteld hebt. Kijk maar in mijn profiel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus het is best mogelijk dat deze aantallen gelijk zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk.
Je kan 10 vragen beantwoord hebben, waarvan er 9 prut zijn, en er eentje door 10 mensen wordt gemarkeerd als waardevol.
dan staat op dat moment even het aantal antwoorden gelijk aan het aantal waardevolle antwoorden.

Je kan ook slechts 1 vraag gesteld hebben, die 100 keer gemarkeerd wordt als 'Goeie Vraag'

als je op deze manier 45 mensen zo ver weet te krijgen dat ze je vraag geweldig vinden, dan haal je dat vandaag nog, als je geen andere vragen stelt.
anders heb je er 46 nodig.