Hoe kan ik een bericht sturen aan een GV-er ivm een antwoord van zes maanden geleden?

Ik zag een antwoord van iemand op een vraag, zes maanden geleden, en ik wil deze persoon graag een persoonlijk bericht sturen om hier meer over te weten.
Echter: bij bericht sturen komt deze naam niet meer voor in de lijst, wel een paar namen die er veel op lijken.
Hoe kan ik deze persoon bereiken?
Hoe weet ik of deze nog lid is van GV?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je op de avatar van de beantwoorder klikt kom je op de profielpagina van die persoon. Dan staat er een envelopje bij het plaatje, en als je daar op klikt kan je een persoonlijke boodschap sturen.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als zijn naam niet meer voorkomt, is deze persoon niet meer actief op GV. Je kan nog even terug gaaan naar je vraag. Staat er naast het antwoord als profielfoto een plaatje met de tekst "onbekend" weet je het helemaal zeker. Staat er nog gewoon de avatar van deze persoon, is zijn profiel nog actief.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf de naam linksboven bij zoek .
Klik dan op zoek.
Geen resultaat dan is ie afgemeld .
Zo ja druk dan op de laatste vraag of antwoord van hem of haar .
Dan kom op zijn pagina .
Onder de avatar druk op het enveloppe .
En stuur dan het berichtje .