waarom staat er -1 reactie plaatsen?

Ik kan volgens gv -1 reactie plaatsen, wat wordt hier mee bedoelt en hoe komt dat.

Toegevoegd na 10 minuten:
maar hoe kan je dan over dat aantal gaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

helemaal onderaan je eigen pagina staan hoeveel berichten je mag sturen en hoeveel reacties en vragen je mag stellen per dag
je zal er over zijn gegaan
nu moet je weer wachten tot morgen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe langer je op GV zit hoe meer reaties en antwoorden je kunt plaatsen. Je gaat steeds een niveau hoger en dan kun je meer.
Je zult voor vandaag dus aan je toegestane hoeveelheid zitten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien zat je op een hoger niveau, waarbij je meer reacties mocht plaatsen. En heb je ook reacties geplaatst.

Vervolgens stelde je een aantal vragen, waardoor (tijdelijk) je puntenaantal daalde en je in een lager niveau terecht kwam, waarbij je minder reacties mag plaatsen.

Maar je had (toen dat nog kon) een reactie méér geplaatst dan het maximum dat bij je nieuwe niveau hoort. Daarom sta je nu op -1.