Waarom kan je geen beste antwoord geven aan iemand die een antwoord geeft op je vraag..?

IK bedoel dus als ik een vraag stel en iemand geeft een een antwoord op mijn vraag.

Dus je hebt staan: GEEF ANTWOORD en je hebt staan GEEF ANTWOORD OP DEZE VRAAG.
Maar je kan alleen beste antwoord geven aan iemand die reageert op de manier GEEF ANTWOORD OP DEZE VRAAG.
Waarom niet aan degene die reageert via GEEF ANTWOORD.

PS: ik hoop dat ik duidelijk ben of het duidelijk uitleg.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Ik begrijp geen hout van deze vraag. Vooral die toelichting, die maakt het alleen maar erger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Snap de vraag ook niet. Derhalve valt deze voor mij niet onder de categorie goede vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gelukkig dacht al dat het aan mij lag, na vier keer lezen geef ik het op :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk jullie 4 kan ik dus geen beste antwoord geven.
Klinkt wel warrig wat ik schrijf hahaa sorry hoor.
Maar sommige mensen geven via deze weg een goed antwoord en dan kan je geen beste antwoord geven.
rebecca
13 jaar geleden
ow bedoel je het zo, Een reactie kan je idd niet als beste antwoord kiezen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is dus jammer, want soms vind ik iemand zijn reactie beter dan het antwoord.
rebecca
13 jaar geleden
ja dat kan wel eens gebeuren.
Cryofiel
13 jaar geleden
Oooh, bedoel je dát! Zeg dat dan! Inderdaad, wat hier staat zijn reacties. Geen antwoorden. Het is me sinds ik op GV zit één keer gebeurd dat ik een reactie schreef, waarvan de vraagsteller vond dat dat eigenlijk een antwoord was - en nog wel het beste antwoord ook. Die vraagsteller heeft mij toen gevraagd mijn reactie ook als antwoord neer te zetten. Dat heb ik toen gedaan, en drie minuten later gaf [hz]ij mij het beste antwoord. Dus op die manier kan jij het ook doen, als je graag iemands reactie tot beste antwoord wilt verheffen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay dat is een goed idee, ga ik ook doen.
Want ik heb dat al een paar keer gehad dat ik iemand zijn reactie beter vond dan andere mensen als antwoord gaf.
Zoals u dus nu ahahaha.
U kan ik dus ook nu geen beste antwoord geven.
Dus bij deze zou u het ook kunnnen doen :D
Cryofiel
13 jaar geleden
Zou kunnen - maar ik zie dat stippel al hetzelfde heeft opgeschreven, maar dan als echt antwoord. Het lijkt me daarom eerlijker wanneer je stippels antwoord als Beste Antwoord kiest.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sportief hoor, Cryofiel! Als ik kon had ik je een plusje gegeven :-).

Het beste antwoord

Het lijkt er op dat jij reacties verwart met antwoorden. De 'antwoorden' die je krijgt onder reacties, zijn niet bedoeld als antwoord maar b.v. als vraag om toelichting of als kletspraatje. Als je wil dat je antwoord gewaardeerd kan worden met plusjes of minnetjes moet je het niet bij 'reacties' zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

JE kan het beste antwoord alleen kiezen van je eigen gestelde vragen.

als je een vraag sluit kan je het beste antwoord kiezen. dat staat onder elk antwoord. jij kan er dan zo 1 uitkiezen.

bij een vraag die een ander heeft gesteld staat er alleen maar antwoord geven enzo
13 jaar geleden
Als jij een vraag hebt gesteld staat er alleen 'vraag sluiten' onder je vraag en 'beste antwoord' onder ieder antwoord.
Het maakt niet uit of iemand zijn antwoord daar heeft gezet via de onderste knop of de bovenste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste antwoord is uitsluitend voorbehouden aan de vraagsteller van de gestelde vraag. Misschien vind een andere GV. gebruiker een gegeven antwoord wel het beste maar kan uiteindelijk alleen mar via het duimpje een punt toekennen. Dus resumerend en hopend dat ik je vraag goed begrepen heb is het beste antwoord met 10 of 11 punten ter beoordeling van de vraagsteller.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bedoel dus om die beste antwoord punten uit te mogen delen is ter competentie van de vraagsteller