Veranderingen bij G.V.?

Ik ben een poosje niet op G.V. geweest. Nu ben ik er weer af en toe, maar ik krijg geen mailtjes meer als er reacties zijn, of als mijn antwoord verwijderd is. Overigens wel een berichtje van verwijdering. (Om dit te testen moest ik wel een gewaagd antwoord geven).
Zijn er veranderingen doorgevoerd bij G.V. die ik gemist heb?

13 jaar geleden

Antwoorden (1)

dan moet je de regeltjes weer eens lezen.misschien is daar wat in veranderd.