Kan je ook de geschiedenis wissen in je eigen goeievraag profiel ?

Dus ik bedoel als je ingelogd bent: Mijn pagina gaat (blauwe balkje bovenin) en dan naar gestelde vragen en beantwoorde vragen gaat.
Kan je dat wissen ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Zoals reeds aangegeven kan dit inderdaad niet.

Gaat het echter om een bepaald antwoord wat je gegeven hebt of een bepaalde vraag die je gesteld hebt die "nogal gevoelig" voor je ligt, dan kun je door op de meldenknop te klikken ons verzoeken deze te verwijderen.

We zullen er dan z.s.m. naar kijken en je proberen van dienst te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, dat kan niet.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Nee dat is zeker niet mogelijk, of je zou een ander account moeten nemen maar ik denk niet dat dit de bedoeling is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wel je persoonlijke gegevens,maar niet de door jou gegeven antwoorden en gestelde vragen verwijderen. De enige mogelijkheid om dat te doen, is jouw account opheffen.