Zou er een GV voor bedrijven moeten komen?

GV is bedoeld voor de huis- tuin en keukenvragen van particulieren en dat bedoel ik natuurlijk niet denigrerend.

Zou een GV voor bedrijven toegevoegde waarde bieden? Ik kan me voorstellen dat organisaties soms met vraagstukken worstelen die ze niet intern kunnen oplossen. Of is zoiets er misschien al?

13 jaar geleden

Het beste antwoord

Lijkt me niet nodig. Op GV is al een rubriek waar je bedrijfsmatige vragen kunt stellen, n.l. Financie en Werk.
Ik heb zelf in die rubriek al eens twee moeilijke problemen voorgelegd en die werden naar volle tevredenheid beantwoord.