Klopt het dat als je een vraag aangemerkt hebt als 'volgen' je niet de reacties op antwoorden krijgt die op andermans vragen zijn gegeven?

Ik heb enkele dagen geleden wat vragen aangemerkt om te volgen. Tot nu toe hier geen emails over ontvangen. Nu ik ze bij langs ga om het volgen te beëindigen zie ik dat er in tussentijd toch nieuwe reacties bij zijn gekomen, welliswaar niet op mijn eigen antwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Inderdaad, je kan de notificaties enkel instellen zodat je een mailtje krijgt op :

- Reacties op mijn vragen/antwoorden
- Reacties na mijn reactie

Misschien toch wel een mooie aanpassing voor een volgende versie van GV.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat klopt, niets aan te doen.