Kun je als lid van GV ook een anonieme vraag stellen?

En zouden jullie dit doen of kun je alles vragen? Ik wil geen vooroordelen. En vind het juist zo leuk om hier actief te zijn.

Zou een anoniem functie geen idee zijn zodat je toch punten en zo krijgt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Iedereen op deze website is anoniem, tenzij je je echte naam hebt gebruikt bij het registreren.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De moderators kunnen wel je IP & emailadres zien, anoniem zou ik het niet willen noemen.
AWM
13 jaar geleden
In de meeste gevallen geven IP-nummers en emailadressen niets prijs over iemands identiteit. En verder gaan wij uiterst vertrouwelijk om met deze gegevens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou je wss verbazen... ooit gehoord van Geotrace?

Andere antwoorden (1)

Ja dat kan. Log uit en stel een vraag als gast, dan weet niemand dat Pienaar18 daar achter zit.

Maar waarom zou je dat doen? Ik denk niet dat er veel mensen hier op GV zijn die weten wie er echt achter Pienaar18 schuil gaat.