De gebruikerslijst geeft andere punten aan dan mijn pagina, hoe kan dat ??

Volgens de algemene gebruikerslijst heb ik 245 punten, als ik rechts in mijn scherm kijk en klik op mijn pagina zie ik dat nu 242 punten heb. Waar komt dat verschil dan vandaan ??

Toegevoegd na 1 minuut:
Nu ik deze vraag heb gesteld sta ik nog maar op 239 punten. Je kan dus beter antwoorden geven dan vragen stellen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
Dat klopt ze zullen deze lijst wel later update dan je punten teller bij scherm. Bijvoorbeeld 1 keer per dag.

Het beste antwoord

Als je een vraga stelt raak je 3 punten kwijt
Als je een antworod geeft krijg je 1 punt
Als je een plusje krijgt krijg je een punt

de systemen hebben verschillende 'ververs snelheden'. De dag / maand / half jaar top lijsten worden niet continue bij gewerkt maar een keer per kwartier oid. Dus zie je bij verschillende overzichten verschillende puntenaantallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je je vraag sluit krijg je de 3 punten weer terug, dus je kan rustig vragen stellen :)