Wat moeten we achter deze site zoeken: Is het een spel, of is het een manier om achter hét antwoord te komen?

Ik zie dat mensen punten kunnen krijgen voor reacties op vragen enzo, maar waar draait dat eigenlijk om?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor antwoorden krijg je punten, voor reacties niet :-))

Het beste antwoord

Het is een spel, een leuk tijdverdrijf voor de mensen die er aan meedoen en handig voor de mensen die antwoorden zoeken.

De eigenaar van de database en de software wil er natuurlijk geld mee verdienen door er op te laten adverteren en verder door de antwoorden op de een of andere manier ten gelde te maken. Want je antwoorden blijven niet je eigendom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Het draait om het beantwoorden van de vragen, om anderen te helpen. Het puntensysteem is erbij voor het spelelement. Dat trekt mensen aan en ze zullen eerder op vragen antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de richtlijnen van deze site: vermeerderen en delen van kennis door het stellen van vragen en geven van antwoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een manier om achter de antwoorden te komen op de vragen die je zelf niet weet .
En het is ook een beetje macht wat je kunt uitoefenen op iemand anders . jij vraagt iemand anders een vraag en die beantwoord de vraag .
En ook andere mensen te helpen met hun vraag te beantwoorden .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het spelelement wordt de kwaliteit van de vragen en antwoorden hoger dan op de gemiddelde forums. Enerzijds doe je je best om de vraag om een juiste manier te stellen en anderzijds probeer je de vraag zo goed mogelijk te beantwoorden. Doordat andere mensen hun best doen voor jou, doe jij dat ook voor hun. In het het gewone leven gaat dat misschien vanzelf, maar op een anonieme site niet altijd en door het puntensysteem wordt dat aangemoedigd. Het is ook gezond om met me elkaar te 'sparren' en op een gegeven moment kan je op een punt komen dat de punten minder belangrijk worden dan de kwaliteit op de site, maar dat is voor ieder persoonlijk.
13 jaar geleden
Ik heb tot nu toe alleen een paar vragen gesteld omdat ik echt graag iets wilde weten en dan is dit super handig en prettig, want ik kreeg een aantal echt goede antwoorden.
Die punten zijn denk ik stimulerend, of maken het inderdaad een beetje als een spel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag heel interessant forum voor alles wat ons boeit en waar we alles van willen weten . Want we zijn van nature nieuwsgierig naar de wereld waarin we leven , en we zijn nieuwsgierig over hoe andere mensen denken over bepaalde problemen / situaties.

Is goeie vraag ook een mystiek platform. Enkele goeie vragen beantwoorders kunnen vragen in de categorie spiritualiteit beantwoorden doordat ze contacten hebben in de onzichtbare wereld.

Dit uit zich in bijzondere antwoorden die de vragensteller op een unieke manier kan leren hoe hij een probleem op kan lossen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeft meer iets weg van een community toch, wat mij betreft hoort GV in die categorie thuis bij verkiezing website van het jaar.
Maar het draait om geld, uiteindelijk.