Hoe kun je op GV terugkeren naar de vragen nadat je een antwoord hebt gegeven op een vraag zonder telkens te moeten lezen: Deze vraag heb je al be...?

Na het beantwoorden van een vraag wil ik terugkeren naar de vragen die ik aan het overlopen was. Maar als ik naar de vorige pagina ga, krijg ik te lezen: Deze vraag heb je al beantwoord. Dan moet ik nóg een pagina terugkeren en dan nóg ene. Is er geen kortere weg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is de kortste weg, maar eigenlijk niet de juiste (vandaar de waarschuwing, anders zou je antwoord dubbel geplaatst kunnen worden). Suggesties ter verbetering kan je het beste sturen naar de beheerders via het contactformulier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag; dat kan soms inderdaad irritant zijn!

Het beste antwoord

Boven de vraag naar terug naar overzicht, of in de linker kolom de categorie kiezen.
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is helaas niet anders. Je kunt ook op home klikken, dan kom je weer boven aan bij de eerste vraag uit.

Of je kunt per categorie de vragen bekijken. Dan hoef je maar 1x te klikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat ik zelf het makkelijkste vind, is de vragen die ik wil lezen (en mogelijk beantwoorden) in een nieuw tabblad te openen (middelste muisknop in Firefox).
Als ik dan de vraag beantwoord heb, kan ik zo het tabblad sluiten en ben ik weer terug op de hoofdpagina.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Middelste muisknop in zo'n beetje elke browser. Om die tab te sluiten kun je trouwens weer met je middelste muisknop op de tab klikken. Scheelt weer mikken op het kruisje. ;-)
Kimath
13 jaar geleden
of op ctrl+w drukken, die sneltoets gebruik ik altijd.
Ja dat kan.
Door met de control ingedrukt op een vraag te klikken opent de vraag zich in een nieuw tabje. Je kan de vraag beantwoorden en het tabje sluiten. Zo hou je altijd je brwose scherm open en hoef je nooit terug te klikken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar bij Internet Explorer en Firefox heb je bij de Terugknop zo'n pulldownlistje, waarin je naar een willekeurige pagina in het verleden terug kunt gaan.
Zie onderstaande afbeelding, als je op dat "driehoekje" naar beneden klikt, dan verschijnt het lijstje van laatstebezochte pagina's onder de pijl.
Sla dan de bovenste vermelding over, klik er twee lager en je zit weer in de lijst met vragen.

Gebruik je google chrome, dan moet je wat langer de "terugpijl" ingedrukt houden met de muis om hetzelfde lijstje te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een alternatief voor openen in een nieuw tabblad:

Net als veel blogs en nieuwssites, heeft ook Goeievraag een zgn. RSS-feed beschikbaar. Te herkennen aan het oranje icoontje of banner.

Wanneer je je abonneert op zo’n feed, krijg je in je feedreader (online bv Google Reader of offline FeedDemon bv) te zien wanneer er nieuwe berichten/tweets zijn.

Je kunt je met een feedreader ook abonneren op de feeds van veel nieuwssites (nu.nl, telegraaf.nl) zodat je continue kunt zien of er nieuwe berichten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na het beantwoorden van een vraag, vind je net boven de vraagtekst een grijs linkje "terug naar overzicht". Wanneer je daarop klikt, ga je terug naar de overzichtspagina waar je vandaan kwam.