Kun je en a hoeveel tijd op GV dezelfde vraag nog eens stellen?

Soms zie ik antwoorden op vragen die een beetje hun tijdgeest verloren hebben heb dan de neiging deze vraag nogmaals te stellen, maar hoe weet je dat dat niet geweigerd of bestraft zal worden met minpunten (niet dat het me om de punten te doen is maar wel om het idee iets fout te hebben gedaan wat voorkomen had kunnen worden)
Is daar een termijn voor of worden andere criteria gehandhaafd?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rose
13 jaar geleden
wat betekent 'hun tijdgeest verloren hebben'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, lekker vaag geformuleerd deze vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ze niet meer langer actueel zijn vb als Wilders een boerkaverbod wil maar al is besloten geen gezichtsbedekkende kleding toe te staan, een boerkaverbod heeft dan geen zin meer.
rose
13 jaar geleden
Waarom zou je een vraag opnieuw stellen als de vraag niet meer relevant is?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de vraag zelf nog wel actueel kan zijn maar des tijds gegeven antwoorden niet.

Antwoorden (3)

Dat weet je vantevoren niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de vorige vraag aanhaalt en dan je argument geeft waarom je deze nog een keer stelt dan is de kans klein dat het verwijderd wordt.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie en logische tip, daar heb ik wat aan bedankt!
Kimath
13 jaar geleden
Goed antwoord, plus!
het hangt er een beetje van af.
uiteraard moet er enig tijdsverloop tussen de vragen zitten, maar dat hoeven geen maanden te zijn.
verder wordt er ook gekeken naar hoe vaak deze vraag al is gesteld.
als je de vraag voor de tweede keer stelt, kan je op meer coulance rekenen dan wanneer de vraag al drie of vier keer is langsgekomen.
verder is het een goed idee de vraag in iets andere bewoordingen te stellen, en er eventueel een motivatie bij te geven.
Rieneke1
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-))