Een goed begin

Hoe begin je met een e-mail aan iemand, die je al een paar maanden niet hebt gesproken, die je niet goed kent, maar wel als vriend beschouwd.( zonder dat het afgezaagd is)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
19K

Het beste antwoord

Hey ...,
Tijdje niet gesproken en ik vroeg me af hoe het met je is. Zullen we weer een keertje afspreken?

(Kortom, als je het oprecht meent is het nooit afgezaagd)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Hoi (naam)
Ik had je al lang niet gesproken, blablablablablabla
ditdat ditdat ditdat
'k zou het tof vinden als je terug zou mailen.

vr. gr. (naam)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste (naam)
Hoe gaat het? Ik heb je lang niet gesproken blablablabla. ditendat ditendat ..... Mail je me terug? Met veel liefs/ Groetjes (naam)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi ...,

Het is al weer even geleden dat we van elkaar gehoord hebben, dus ..
/
Ik was aan het denken (noem iets wat jullie samen gedaan hebben) en dacht, hoe zou het nou met .. zijn. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dag (naam)

Ik heb je lang niet gesproken maar....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin over iets waar jullie beide om hebben moeten lachen of over iets wat je gemeen met elkaar hebt en dan zeg je je raad nooit wat ik heb gehoort over (onderwerp) en dan zeg je hoe gaat het verder met je..? Nog bezig met (waar hij/zij ook mee bezig is) en dan zeg je aan het eind van je verhaal ik vroeg me af of je zin had om een keer weer is lekker bij te kletsen..

Ik vind het zo cliche om te versturen.. Het is lang geleden dat ik jou gesproken heb hoe is het met je.. dat klinkt wel beetje afgezaagd.. (sorry) Zo laat je merken dat je nog wel aan hem/haar heb gedacht en niet zo van ow ik ga maar weer eens ff contact zoeken.. snap je..

Groetjes Sanne
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo, daar was ik weer eens.
Zo zie je maar, onkruid vergaat niet enz....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hee ...,
Wat hebben we elkaar al lang niet gesproken! Ik dacht, hoe zou het met ... gaan? Laat ik een mailen. Dus hier is ie dan. Hoe gaat het met je? En ben je .... .... .... .... .. .. .. .. ... .. . . bladibladibla....
Groetjes ...

of:

Beste ...,
Hoe gaat het met u? We hebben elkaar al lang niet gesproken. Bladibladibladi...................................
Vriendelijke groeten, ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey "naam",

Er is afgelopen week zoveel gebeurt het lijkt wel maanden dat ik niet gesproken heb.Dat we nodig moeten bijkletsen zal ik naar jou komen of kom jij hier.
Komt het er niet van dan Beffen (bellen,e-mail,faxen) we elkaar ff

Hi5
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heeey (naam)!!! Lang niet gezien maar moest ineens aan je denken want.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, daar ben ik weer eens. Even horen hoe het met je gaat.'t Is alweer een poosje geleden dat we elkaar gemaild hebben, maar de tijd gaat ook zó snel. Ik ben heel druk met .....

En jij? Ik ben echt benieuwd hoe het met jou is en ik hoop dan ook snel iets van je te horen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorbeeld van je mailtje:

Hoi...b.v...Karel de Stoute

Toen ik onlangs mijn agenda raadpleegde, sprong jouw naam mij meteen weer voor het oog.

Onmiddellijk kwamen toen weer alle herinneringen boven drijven van dat feestje waar we elkaar leerden kennen en waar we zo vreselijk hebben moeten lachen toen jij daar om half vier 's nachts op last van je ouders door de politie werd opgehaald.

Aangezien ik je daarna niet meer gesproken heb, ben ik wel heel benieuwd hoe je thuis uit die netelige situatie hebt weten te praten.'

Daarom zou ik het heel leuk van je vinden als je mij terug mailt..maar zeker ook..als we daarna contact zouden houden..want we lagen elkaar best goed, dacht je ook niet?

Tot gauw, hè!

Groet,

Ton