Hoe kom ik aan een bal/bol van 30cm doorsnee binnen een beperkte tijd.

Hallo,

Ik zoek een bal of bol van 30cm doorsnee.
Ik dacht aan een strandbal maar dat wordt niet zo makkelijk in de winter. Heb het morgen of overmorgen al nodig, Omdat ik dan aan de gang moet met papier-maché. Dus weet u misschien een oplossing om dit makkelijk te krijgen? Dankuwel

Vriendelijke Groeten,
Daniel Mok

Toegevoegd na 9 minuten:
@Mariejose Heb veel speelgoedwinkels gekeken op internet, helaas strandballen zijn er niet en skippyballen beginnen vanaf 45 centimeter doorsnee. Bedankt voor de reactie, ik ga zo wie zo naar een winkel er naar zoeken, maar welke is dan nog even de vraag

Toegevoegd na 15 minuten:
@sxcio Probleem daarvan is. ze zijn meestal niet rond en de grote van 30cm kom je zelden voor. helaas : (

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Morgen ten eerste gaan kopen in een speelgoedwinkel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Behalve een bal te kopen kunt u ook aan een ballon denken
die u op verschillende groottes kunt opblazen
en daarna bewerken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In een hobbywinkel kun je ook piepschuimbollen (styropor) kopen in verschillende maten.