Waar in Amsterdam is een speeltuin/park met houten bruggetjes en huisjes?

Toen ik klein was, bijna 40 jaar geleden, gingen we met oma in A'dam regelmatig naar een park met daarin allerlei houten constructies. Vrij laag, maar wel uitgebreid. Was er water? Ik weet het niet meer. Ze woonde bij de stadionweg, maar we gingen vast met de tram, dus ik weet ook niet meer hoe ver het was.

Iemand een idee wat het is of was?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (2)

Misschien een speeltuin in het Amsterdamsebos?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vondelpark?