Hoe verander ik bij DigiD/IB-groep mijn opgegeven Deeltijd in Voltijd?

Ik heb in het begin een fout gemaakt en vreet mezelf inmiddels op van pure ergernis, omdat ik niet kan vinden waar ik Deeltijd kan veranderen in Voltijd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Hoi

Je kan dat soort wijzigingen niet meer doorgeven bij de IB-groep. Je moet dat doen via www.studielink.nl daar heb jij je als het goed is, in eerste instantie ook doorgegeven welke opleiding je wil doen. Heel irritant ik weet het. Het heeft nij ook veel koppijn bezorgd toen ik een 'no-reply' mail van hun kreeg dat mijn diploma niet zou kloppen. (hoe moest ik vragen waarom?!?!)
Anyway ik hoop dat je het snapt. Neem anders even contact op met de HAN als het niet lukt. Ik heb daar ook gestudeerd en ze leggen het je vast graag uit!

Alleen via studielink is waarschijnlijk sneller!