Hoe kan ik handmatig scherpstellen met mijn Canon powershot SX10IS ?

Ik had eerst een PDFje gevonden wat alle functies en programma's inhielden zoals sluitertijd Iso etc. Kan ik helaas niet vinden meer mischieb dat mijn antwoord daar instaat. Of heeft een van jullie zon poweshot camera. Je drukt het knopje half in dan krijg je een groen vierkantje dat is je scherpstel vakje hij staat altijd in het midden. Maar hoe stel ik zelf scherp dus als het niet in het midden zit. Heb het nog niet kunnen vinden bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet kan dat alleen met een Powershot uit de G serie (G12 bijvoorbeeld)