hoe word je het snelst een detective?

op school zijn er rare dingen.we hebben de daders gevonden maar weten niet wie de leider is.die moeten we hebben,dan aangeven bij het schoolhoofd en hupsakee,ze moeten de berichten die ze hadden geschreven weg poetsen!maar hoe word ik zo snel een detective?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft die foto ermee te maken??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien hebben ze last van een hamsterplaag op school?

Het beste antwoord

Als je de daders al hebt weten te vinden, dan ben je kennelijk al een goede speurneus! Gewoon hele groep aangeven bij het schoolhoofd en hij moet verder maar uitzoeken wie de hoofdschuldige is.

Bij detective werk komt vooral het Fingerspitzengefühl kijken. Je moet op je gevoel af gaan.

Officieel detective worden is lastiger, omdat je een vergunning nodig hebt en een screening, verzorgt door de politie.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed zo!