iemand zit via een site steeds anoniem smsjes te sturen uit mijn naam diegene stuurt dreig smsjes hoe kom ik der achter wie dat doet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig

Antwoorden (3)

Doe aangifte bij de politie, die kunnen het vervolgens onderzoeken en kunnen daarbij meer gegevens inzien dan die welke jij ooit mag krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De persoon die die smsjes ontvangt moet je naar hun provider laten bellen,die kunnen erachter komen waar de smsjes vandaan komen en uiteraard aangifte doen bij de politie.

Succes ermee !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de politie aangeven want bedreiging is verboden, net zoals ze hierboven al zeggen kan de politie dat allemaal onderzoeken en vinden ze wie dat doet.