Ik welke stad of in welk dorpje is de kinderserie Vrijland opgenomen

Ik kijk vaak naar Vrijland en was benieuwd waar dit is op genomen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
2.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk ook even hier: http://www.goeievraag.nl/vraag/waterrijke-omgeving-vrijland-opgenomen.100627

Antwoorden (1)

VRijland is een Nederlandse jeugdserie van de KRO. Het eerste seizoen ging in première op 18 oktober 2010, in april 2011 wordt de laatste aflevering van het eerste seizoen uitgezonden. De serie gaat over een groep kinderen en een groep jongeren die avonturen beleven in een klein dorpje genaamd Rijland. Zo is er strijd om een schatkaart er wordt er kattenkwaad uitgehaald. De jongens werken aan hun brommers en de meiden willen het liefst model worden.
De serie is in de zomer van 2010 opgenomen in Nieuwer Ter Aa….