Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat te doen bij dit ongelukje...? Zie Uitleg.

Bij het boodschappen doen, had ik de boodschappen in tassen gepakt, waaronder een doos eieren.
Deze heb ik achter in de kofferbak gezet, en ben gaan rijden, doordat ik de tassen niet had vast gezet en over een redelijk hoge hobbel ging, gingen de eieren door de hele achterbak, allemaal kapot. De mat heb ik schoongemaakt, maar onder de mat lag ook allemaal ei, tussen de voegen.
Dit heb ik geprobeerd schoon te maken met muscle, maar kon er niet helemaal bij. Nu ander halve week verder begint het heel erg muf en dominant te ruiken, wat kan ik hier tegen doen? Heeft iemand tips.. ??
Bij voorbaat dank,

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Overig
642

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het goed is zitten er in de bodem van de kofferbak van die afvoergaatjes,daar zit een dopje in.
Als je die eens opzoekt en eruit haalt en zorgt dat je kofferbak helemaal leeg is kun je zelf je kofferbak soppen en als je zelfs alles afdekt met een zeil kun je er zelfs de hogedrukreiniger opzetten ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

mocht je er geld aan willen besteden breng je auto naar een schoonmaak bedrijf ,, Die zullen deze wel voor je oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet echt n antwoord waar je direct wat aan hebt maar je kunt vaak allerlei huishoudtips googlen! Succes! (klinkt als n klein drama inderdaad, zou mij gebeurd kunnen zijn...hihi)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maak de mat nog een keer goed schoon en leg hem in het zonnetje te drogen zet eventueel tijdelijk een vochtvanger in je auto en je zult zien dat de geur snel verdwenen is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding