Zijn lezende vrouwen gevaarlijk?

Toegevoegd na 9 minuten:
Vrouwen zijn erg slim, en worden steeds slimmer.
Is dat bedreigend voor mannen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan het doel van deze vraag niet goed pakken..leg eens uit?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je die dan, lezende vrouwen?
Lijkt me buitengewoon verontrustend.

Antwoorden (14)

zeker, alle vrouwen zijn gevaarlijk, dus lezende ook! ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, dat ligt er aan. Als ze gewoon op de bank een boekje aan het lezen zijn, zie ik niet in waarom ze gevaarlijk zouden zijn. Als ze aan het autorijden zijn, echter, worden ze wel degelijk gevaarlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de humor. Aanpassing: Een vrouw achter het stuur van de auto hoeft niet tegelijk te lezen om een gevaar te zijn. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ha ha
Bang voor vrouwen! Heerlijk (A)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
WHUHAHAHHAHA +1 de billen uit mijn string gelachen.
Als ze dat achter het stuur doen wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien vocabulair gezien voor een man. Een vrouw heeft al een beter vocabulair dan een man. Aangezien lezen bevordelijk is voor je woordenschat, worden belezen vrouwen misschien nog mondiger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze lezen heb je er geen last van,en kan ik rustig achter goede vraag gaan zitten.
want dan ben ik ook aan het lezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, lezende vrouwen zijn lekker rustig. Behalve als ze een kruiswoordpuzzel lezen... Dan willen ze van alles weten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach nu wordt de vraag duidelijk..
Ik denk het vaak wel.. of er onderzoek naar is gedaan weet ik niet maar ik merk het in mijn omgeving wel.. mannen worden niet graag overtroffen door vrouwen, op welk gebied dan ook..
:-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hoor. Het maakt ze wat mij betreft alleen maar interessanter; kun je nog eens een aardig gesprek met ze voeren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wil met jou 'nog wel eens een onaardig gesprek' voeren - ik denk, dat je je een slag in de rondte smurft.....
Ja, mannen voelen zich bedreigd. Gevaarlijk? Dat is alles.
De kennis die jullie als vrouw op doen gebruiken jullie tegen de mannen. De mannen zullen zich gaan verdedigen. Het probleem bij de vrouwen is dan weer dat ze er te snel aan toegeven en zich dom voelen en weer gaan lezen.

Eigenlijk hetzelfde als, hoe houdt je een dom blondje bezig?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar nog niet gevaarlijk genoeg, want op de hogere posities in bedrijven vind je nog altijd vaker mannen, en ook worden vrouwen met dezelfde positie in een bedrijf als mannen nog altijd minder betaald.
Dus vrouwen.......... op naar de bibliotheek, en trek de zware kost maar uit de schappen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor sommige mannen wel, omdat ze 'bedreigend' zijn. Dat zou dus betekenen dat de vrouw 'sneller' vooruit gaat dan de man en dat is voor mannen met een grote ego niet acceptabel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wij vrouwen waren altijd al slim, maar de vrouwen van vroeger kregen aleen de kans niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De wereld is gebaat bij gelijkwaardige mensen, hoe intelligenter en beter opgeleid hoe beter of het nou een stratenmaker of een chirurg is, een man een vrouw, een spanjaard of een chinees.
Wat een absurde vraag. Stel je voor dat vrouwen niet konden lezen of schrijven en totaal afhankelijk zouden zijn van mannen.
Belachelijke gedachte als je het naast de discussie van de emancipatie van immigrant-vrouwen legt. Die moeten zonodig emanciperen (dat gebeurd blijkbaar op miraculeuze wijze zodra ze hun hoofddoek afleggen) maar ze mogen niet leren lezen want dan worden ze gevaarlijk.
In de slaventijd moesten slaven die zichzelf hadden leren lezen dit uit alle macht verbergen als hun eigenaar dit te weten zou komen werden ze vermoord. Lezende slaven dat werd door hun eigenaar als bedreigend ervaren. Vrouwen moeten dus slaven worden.
Ik ben blij dat die discussie niet serieus wordt gevoerd anders mochten meisjes niet meer naar school en werden ze opgesloten in hun eigen huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echte mannen kennen geen bedreiging, van niets niet, niet van vrouwen en al helemaal niet van lezende vrouwen...

Hoe zou het kunnen? Een bedreiging, laat me niet lachen...

Voor onecht mannen is daarentegen bijna alles een bedreiging... ja is de lezende vrouw bijna het einde voor de onechte man... tuurlijk, hoe kan DAT ook anders zijn?