wat is dit in VS

iemand enige idee wat dit voor een schepsel is? Zie link..!

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.haberfx.net/dunya-bu-yaratigi-konusuyor-video-izle-294/

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Overig

Het beste antwoord

Als ik puur naar het tweede deel kijk, en het verhaal dat ze hem uren onder water moesten houden om te laten stikken niet voor zoete koek neem, dan zou ik zeggen dat het een gemummificeerd aapje is.

Aangezien het beestje gevonden is in Mexico, zou dat op natuurlijke wijze door de extreme droogte kunnen zijn gebeurd. Daar hoeft geen mensenhand aan te pas te zijn gekomen. Zie bijvoorbeeld ook deze link naar natuurlijk gemummificeerde mensen, die in Mexico worden tentoongesteld: http://www.mummytombs.com/mummylocator/group/guanajuato.htm

Het eerste beeld in de video kan een beeldje zijn, dat speciaal van klei is gemaakt om het verhaal te verkopen als ware het een alien. Daar kun je nu eenmaal gewoon veel geld mee verdienen en aandacht door krijgen.

Ik ga voorlopig in ieder geval niet voor de alien.

Toegevoegd na 3 minuten:
En ja hoor, na even doorzoeken... Het is inderdaad een aapje. Zie: http://tinyurl.com/maqsaf en http://forgetomori.com/2009/skepticism/demnio-capturado-no-mxico/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het werd weken geleden in het nieuws afgestempeld als een buitenaard wezen, Ik geloof er niet zo in en vermoed dat het om een minder bekend dier of een foutje van de natuur gaat. Het kan ook nog een skelet zijn waar mee geknoeid is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier het nieuwsbericht.
http://www.telegraaf.nl/buitenland/4671436/__Raadsels_rond__alien-baby__in_Mexico__.html?p=21,2
Best grappig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat het een grap is.
Als iets in 2007 is ontdekt en nu pas in het nieuws komt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja tog. Denk ook boolshit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 ook omdat je weer terug bent!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hee platje, ik ben er steeds geweest hoor (op de paar dagen die ik op vakantie was na), maar heb het nu redelijk druk. Ik lees dus wel mee, maar besteed niet meer zoveel tijd per dag hieraan... Moet ook een beetje aan min toekomst denken... ;-)
Ik heb geen flauw idee wat voor wezen dit is. Het komt bij mij over als een hoax. Wat ik vreemd vindt is dat in bovenstaand artikel van bovenstaande beantwoorder staat dat de boeren die dit wezen gevonden hebben er zo bang voor waren dat ze het hebben verdronken en vervolgens hebben verborgen. Het lijkt mij dat als je bang voor een wezen bent, dat je i.d.d. kunt besluiten om het te verdrinken, maar dan verstop je het toch niet? Zeker niet in je huis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze alien is een kleinkind van de alien die langgeleden uit de gecrashte ufo bij Rosswell is ontsnapt! Aangezien deze wezens zelfbevruchtend zijn hebben zij zich kunnen voortplanten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een gevilde kat die in een klem gezet is pure fake dus