Wat zijn goede water routes met de fiets (waar je dus langs water kunt rijden) als je in de kempen woont (herentals)?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Zo'n route stel je zelf samen door middel van het fietsenknooppuntnetwerk.

Je kunt bij de VVV of toeristendienst wel kaarten kopen met alle knooppunten bij jou in de buurt.
Kun je helemaal zelf bepalen waar je gaat fietsen en hoe lang die route moet worden.

Of je doet dat samenstellen via deze site:

http://www.fietsnet.be/routeplanner/default.aspx

Stel je route samen door de rode bolletjes op de kaart aan te klikken.
Het startpunt kun je opzoeken door de kaart met de muis te verslepen of door 'Zoek op plaatsnaam' te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er bestaat een app van de ANWB die heet 'Fietsen' die toont allerlei fietsroutes misschien is dat een optie