Welke oefeningen kun je het best in de sportschool doen waarbij je niet zo snel afvalt?

Ik heb een conditie van nul. Ik moet wat fitter worden maar ik wil absoluut niet afvallen, omdat ik nou eenmaal niet zo snel kan aankomen. Ook wil ik wat spieren kweken bij mijn benen en armen. Maar kan dit zonder gewicht te verliezen? Ik bedoel, je verbruikt toch een hoop energie in de sportschool. Van meer eten blijft het in balans bij mij, maar met dit weer meer eten... Wat doe ik het best?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
paulus811
13 jaar geleden
Als ze daar op de sportschool geen antwoord op (kunnen) geven, moet je als de sodemieter naar een andere sportschool.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goede reactie, t'viel me inderdaad ook op ;p

Antwoorden (4)

je zou met lichte gewichtjes kunnen beginnen
en je zou ook van die sportshakes kunnen pakken
je valt er niet van af maar het is goed voor de spieren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toen wij naar de sportschool gingen kregen we de eerste keer een soort schema met dingen die voor ons het beste waren.
elke keer moesten we dat schema aanhouden dat was speciaal voor ons opgesteld.
jij kan als je er de eerste keer heen gaat ook naar vragen ze weten daar presies wat voor jou lichaam de beste is om te doen.
13 jaar geleden
Het beste wat je kunt doen is cardio oefeningen om snel en gecontroleerd je conditie op te bouwen en door middel van krachttraining kun je, je spiermassa opbouwen zonder gewichtsverlies te lijden. je lichaamsvet zal wel minder worden maar dit wordt vervangen door spiermassa. is wat gezond en beter voor je lichaam is uiteraard.

Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met kleine gewichtjes en snelle bewegingen kan je afvallen maar je moet juist zwaar trainen en daarbij de sportchake"s gebruiken dan word je groot ,zo heet dat in de bodybulding wereld .