http://www.wimdu.nl/offers/search?gclid=CPyyttrhkqoCFcWJDgod7Ta1xw&city=Colonia&lat=50.9406645&lng=6.9599115&wt_se=adwords.nl-all

deze misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Hier staan heel veel hotels in Keulen op met best wel goede prijzen:
http://www.hotelspecials.nl/de/nordrhein-westfalen/keulen.html

Toegevoegd na 18 minuten:
Een andere leuke site is:
http://www.zoover.nl/hotels/keulen-koln/noordrijn-westfalen-nordrhein-westfalen

Hier staat niet zozeer de prijs centraal als wel de beoordelingen die bezoekers die er voor jou geweest zijn hebben gegeven aan het hotel.
Wellicht handig om naast eerstgenoemde site te leggen, want een hotel kan wel heel goedkoop zijn, maar als er meerdere mensen klagen over kakkerlakken (of iets dergelijks), dan neem ik aan dat je graag 5 Euro meer betaald voor een hotel waarvan de beoordelingen veel beter zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind zelf booking.com wel een goede site. Ook hier kan je veel hotels en recensies vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hele goeie site. Zit verder ook niet gekoppeld aan een reisorganisatie. Je boekt dus rechtstreeks.
Je kunt het proberen op www.lastminute.nl en dan kiezen voor duitsland -> Nordrhein-Westfalen.
12 jaar geleden
is voor soms wel 5-00 een week op vakantie op www.vakantieveilingen.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weekendjeweg heeft vaak leuke aanbiedingen. Houdt er wel rekening mee dat zij boekingskosten rekenen, wat veel anderen niet doen.

Als je een hotel naar je keuze gevonden hebt dan raad ik je aan om de prijs te vergelijken in hotelscombined.

Let er op dat prijsverschil ook kan zitten in boekingsvoorwaarden. (gratis Annuleren, ontbijt incl. enz).

Als je echt goedkoop wilt slapen? dan kan ik je het Station hostel aanraden. Dit ligt tegenover het Hilton op 200 meter van het station