ryan air goede luchtmaatschappij?

wij gaan op vakantie en waar wij naar toe willen vliegt allen ryan air is dit een fijn luchtmaatschappij? en een goede? ik ken het zelf namelijk niet!
x alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Antwoorden (5)

Het is een low cost maatschappij wat inhoud dat je voor alle extra's moet betalen. Bij je ticket prijs zit alleen je plaats in het vliegtuig in begrepen en 10 kilo handbagage. Je moet voor je normale handbagage nog weer extra betalen net zoals voor het eten in het vliegtuig etc. Maar Ryanair staat er wel bekend om dat ze vaak optijd vliegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja het is een goede maatschappij.
Maar wanneer je gewoon bent om in luxe te vliegen ga je wel enig verschil merken.

Ryanair is de grootste low-fare luchtvaartmaatschappij voor continentale vluchten in Europa. Ze is alleszins de beste voor de portemonnee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ryanair heeft een weinig positieve profiel op internet. Veel klachten en veel extra kosten. Je 'koopt' alleen een stoel. De rest zijn volgens Ryanair extra's en moet apart voor betaald worden. Kom op tijd ivm te kort aan incheckbalies en neem een priority ticket. Geeft voorrang bij inchecken en dus meer kans op raamplaats.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb in zo'n consumentenprogramma gezien dat Ryanair veel te laat start met inchecken van de passagiers en dus tijd te kort komt. Ze laten de passagiers dan gewoon staan inplaats van dat het vliegtuig wacht tot ze klaar zijn. Vervolgens beweren ze dat het de schuld van de passagiers is en krijg je je geld niet terug. Als het enigszins kan moet je zo'n firma dus mijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ryanair is een goede maatschappij maar:
Houd je aan hun regeltjes anders kan je de portemonnee trekken. Denk niet dat valt wel mee. Nee, regels zijn regels.

Dus boeken met je volledige doopnaam en NIET je roepnaam. Bagage van te voren boeken en niet meer meenemen dan je hebt besteld. Houdt je aan het formaat en gewicht van de handbagage.

Als je je hier aan houdt wens ik je een prettige reis