Wat is het adres van het boekenwinkeltje in Nothing Hill uit de gelijknamige film met Hugh Grant?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
9.5K

Het beste antwoord

De bekende film Notting Hill met Hugh Grant en speelt zich grotendeels af op Portobello Road. Een deel van de film speelt zich af in de boekwinkel de ‘Travel Book Company’. De inspiratie van de filmmakers was De Travel Boekshop die in een zijstraat van Portobello Road gevestigd is. (adres: op Blenheim Crescent nr 13-15). De Travel Boekshop lijkt op de boekwinkel in de film maar de buitenscenes voor de boekwinkel zijn gefilmd op Portobello Road 142 (hier is tegenwoordig de meubelzaak Gong gevestigd).

Adres: The Travel Bookshop, 13-15 Blenheim Crescent, Notting Hill. De winkel is zeven dagen per week open.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

142 Portobello Road, Notting Hill, London W11

Toegevoegd na 2 uur:
Dit is de winkel die voor de buitenopnamen gebruikt is. De binnenscènes zijn in een studio opgenomen.
bamibal
12 jaar geleden
The Travel Bookshop, 13-15 Blenheim Crescent, North Kensington, London W11 2EE. Het is om de hoek bij Portobello.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
Deze winkel diende als inspiratie, maar komt in de film niet voor.