Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een ticket naar NY via Brussel en Parijs. Nu staat er op het ticket dat ik met de trein vanaf Brussel Midi naar Parijs moet. Is dit normaal?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie
841

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dat is juist;de internationale trein van ansterdam gaat naar station antwerpen midi!! Dus vandaar overstappen naar parijs. Check ff www.ns.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me alleen het geval als je afgesproken hebt dat je per trein naar Parijs reist om daar op het vliegtuig te stappen. Dus kijk nog eens goed na wat je precies geboekt hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er bij het boeken niks werd vermeld over een treinreis, dan zou ik er niet mee akkoord gaan, maar ik denk dat het hoogstwaarschijnlijk wel is aangegeven bij het boeken van de ticket :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan heel goed. Vooral als je met KLM/Air France hebt geboekt: zij vliegen niet vanaf Brussel dus moet je met de trein naar Parijs. Er bestaan ook tickets vanaf Antwerpen, deze gaan eerst per trein naar Amsterdam.
Tijdens de boeking zal dit duidelijk aangegeven zijn hoe de trajecten zijn opgebouwd: tenzij een reisbureau dit voor je geboekt heeft heb je hier tegenover de luchtvaartmaatschappij geen verhaal.
Overigens: deze treinreis is wel verplicht. Sla je de treinreis over, wordt je gehele reis geannuleerd.
Doorgaans moet je op het treinstation bij de internationale balie je papieren ticket ophalen. Op de luchthaven moet je deze afgestempeld (door de conducteur) bij de incheckbalie inleveren alvorens je stoelen worden vrijgegeven. Zo werkt het althans voor "vluchten" vanaf Antwerpen.
(Lees meer...)
Utrecht
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding