In welk hotel moet ik zijn in Milaan wat voordelig is en gunstig ligt?

Ik wil graag van 28 april tot 2 mei naar Milaan met mijn vriend, maar aangezien ik student ben is dit alleen leuk als dit voor een mooi prijsje kan, nou ben ik zelf wel opzoek gegaan, maar ik ben zelf nog nooit in Milaan geweest dus ik weet niet in welke wijken ik moet zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ik ben een aantal weken geleden in Milan geweest. Ik heb daar geslapen in Mirage Hotel. Een net hotel, met ontbijt welke niet al te duur is... kijk maar eens op booking.com.

Qua locatie van het hotel moet je overigens niet te moeilijk denken... Het is daar namelijk compleet volgestopt met openbaar vervoer. Je hoeft bij aankomst maar 1 keer een kaart te kopen voor het aantal dagen dat je daar bent en dan kun je met de tram, bus en metro. Kosten van die OV kaart is volgens mij niet meer dan 10 euro per persoon voor alle dagen dat je er bent. Kortom. Je kunt beter een hotel dat niet in het centrum ligt kiezen en met de tram/metro/bus alles afgaan, dan de hoofdprijs betalen voor het hotel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel !

Andere antwoorden (2)

Als het echt goedkoop moet is natuurlijk een hostel, pension of Bed&Breakfast een optie. Het openbaar vervoer in Milaan is inderdaad goed en voordelig. Zit je iets buiten het centrum zorg er dan voor dat je dicht bij een metrohalte zit.

Ik kan je helaas geen persoonlijke tip geven. Het pension waar ik - 10 jaar geleden - zat bestaat niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel!
Je kunt alle hotels in Milaan vergelijken op HotelsCombined, zo vind je altijd de beste prijs.