Is het een probleem als je bij een boeking voor een vlucht van rayon air alleen je trouwnaam opgeeft?

Ik heb een vlucht geboekt bij rayon air. Ik heb alleen mijn achternaam opgegeven (ik ben getrouwd) maar niet mijn meisjes naam. Op mijn paspoort staat eerst mijn Meisjes naam en dan mijn trouw naam. Moet ik dit dan vanderen? En kost dit geld bij rayon air?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Vakantie
2K
Antoni
11 jaar geleden
Is rayon air echt een luchtvaartmaatschappij? Of bedoel je misschien Ryanair? Dat is wel een bekende!

Het beste antwoord

Op je ticket moet je volledige eerste doopnaam(dus niet je roepnaam) staan en als achternaam je meisjesnaam. Als je dit niet voor je vertrek wijzigt gaat dit je heel veel geld kosten of ze weigeren je voor de vlucht. Het beste is om zo snel mogelijk de helpdesk van Ryanair te bellen op nummer

0900 04 00 860 - Engels gesproken – € 0,45 per minuut
Gesprekken met mobiele telefoons en andere netwerken kosten mogelijk meer
.
Onze lijnen zijn open van maandag tot en met vrijdag van 9:00 - 18:00 CET, Zaterdag 10:00 – 17:00 CET en Zondag 11:00 – 17:00 CET

En hopen dat ze coulant zijn (zijn ze bij mij in het verleden wel geweest). realiseer je wel dat eventuele omboekkosten hoger kunnen zijn dan een nieuw ticket
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je moet dezelfde naam opgeven welke in je paspoort staat. Klopt er 1 letter niet dan kunnen ze al moeilijk doen en kost je dit extra geld. Ik heb dit eerder meegemaakt bij een boeking van Ryanair.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan er problemen mee krijgen.
Je moet altijd de naam opgeven zoals die vermeld staat in je paspoort.
Ik zou zeker even contact opnemen met je reisbureau of met Rayon air, om te informeren wat je nu het beste kunt doen.

Als een en ander ter plekke (op het vliegveld dus) moet worden veranderd, kan dit zeker geld kosten.
Nogmaals: Neem hierover contact op.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je enige officiele naam is je meisjesnaam. De naam van je echtgenoot is niet je officiele naam, je komt er niet mee langs de douane.

Daarom zsm laten corrigeren!

Een goede babs had je dit overigens bij het trouwen moeten vertellen. Het staat ook altijd op de site.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een BABS is een Buitengewoon Ambtenaar Burgerlijke Stand. De man cq vrouw die je trouwt.