Waar vind ik een mooie, rustige, natuurrijke omgeving voor een lang weekend weg?

Ik schijn maar niet te kunnen vinden wat ik zoek, dus ik hoop dat iemand mijn woorden herkent vanuit eigen ervaring en mij een leuk plekje kan aanwijzen.

- veel natuur (het liefst nog een bloementuin of iets dergelijks waar je gratis kan rondlopen.. of iets in die zin).
- veel rust, geen drukte
- geen 'aan huis' plekje. (dus niet bij mensen in de schuur of in een kamer die ze bij vakanties gebruiken als vakantie 'huis' )
- een eigen douche/wc
- binnen Nederland en het liefst meer richting het Zuiden (Gelderland, Utrecht, N-B, Limburg,)

Ik ben benieuwd! :)

Toegevoegd na 10 minuten:
bijna vergeten: ik ben student dus niet rijk,
en ik ga alleen. Even een weekendje er tussen uit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Vakantie

Het beste antwoord

Ha, die Goeievraagster;

Dat kon wel eens moeilijk worden: nu de eerste lichting schoolvakanties is begonnen en nog altijd veel mensen in eigen land op vakantie gaan zijn juist de mooiste plekjes vaak het drukst bezet. Gistermiddag de Veluwe doorkruist en daar viel het me nog mee hoe druk het was, ondanks het mooie weer, dus misschien dat je daar nog ergens een huisje, hotelkamer of appartementje kunt boeken. Ik zou de VVV regio Veluwe eens een belletje of mailtje geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Salland, achterhoek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe een rondje twente en ga slapen bij een bed en breakfast .
Of vanuit enschede huur je een fiets en fiets je dan naar buurse en omgeving .
En als het op een fiets vastzit dan heb ik er nog wel een over .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom zelf uit Twente, dus dat zou niet echt vernieuwend zijn.. haha;) Maar mooie omgeving dus wel een +!