Dit staat voor Master of Science - een titel

Toegevoegd na 1 minuut:
De titels, die je kan behalen na een HBO of WO opleiding zijn veranderd.

Na het afronden van een universitaire studie krijg je tegenwoordig de master titel. Vroeger was dit bijv drs, ir of mr.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dus als ik mijn hbo afgerond heb, krijg ik dan ook die titel of krijg je die alleen als je iets speciaals gedaan heb?
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
na het afronden van een hbo studie krijg je de titel bachelor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar die hoor je niet voor maar ACHTER je achternaam te zetten! De oude titels worden wel VOOR de naam gezet.

Andere antwoorden (2)

Master of Science. Die persoon heeft dus een master (diploma) gehaald.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je je vergist MSc staat nooit voor de voornaam, wel voor een achternaam. MSc betekent Master of Science in het Nederlands Drs Mr of Ir.