U dient uw klacht over een basisschool, een school voor voortgezet onderwijs of speciaal onderwijs in bij de leraar van uw kind of bij de directeur van de school. Als dit geen oplossing biedt, kunt u met het schoolbestuur praten. U kunt ook contact opnemen met de klachtencommissie van de school.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1. Bij de school zelf (i.c. directeur);
2. Bij de overkoepelende organisatie waar de school onder valt;
3. Bij de onderwijsinspectie;
4. Als het een strafbaar feit betreft bij de politie.
Verder zijn er vaak ook bij 1 en 2 vertrouwenspersonen en/of klachtencommissie.