Na een draagtijd van 17 tot 20 dagen worden drie tot vijftien kale, blinde jongen (gemiddeld 4-8) geboren. Na 14 dagen gaan de ogen open en kunnen de jongen het nest verlaten. Na 18 dagen worden de jongen gespeend. De vrouwtjes zijn geslachtsrijp na 43 dagen, waardoor jongen uit de eerste worp vaak nog in hetzelfde jaar kunnen voortplanten. Een vrouwtje kan tot drie worpen per jaar krijgen. De voortplantingstijd eindigt in juli en augustus.

Om een lang verhaal kort te maken: gemiddeld 17 tot 20 dagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dwerghamsters: 16-17 dagen
Roborovski dwerghamster: 21 dagen
Syrische/goudhamster: 16-18 dagen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tot dat de 'baby-hamsters' er uit zijn natuurlijk!