Als je naar halt bent geweest voor vuurwerk mag je dan dat jaar nog met oud en nieuw vuurwerk afsteken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, maar of de politie er blij mee is betwijfel ik ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat mag, word alleen niet gepakt met illegaal vuurwerk en steek niet te vroeg af, want anders sta je op nieuwjaarsdag waarschijnlijk te vegen met een mooi hesje aan, taakstraffen zijn niet leuk! :p

Het beste antwoord

Ja, dat mag gewoon. Natuurlijk geen illegaal vuurwerk ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En vanaf 10:00u tot 2 uur na middernacht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje