Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vanaf welke leeftijd kun je meedoen aan de schrijfwedstrijd van de boekenweek?

Vanaf welke leeftijd kun je meedoen aan de schrijfwedstrijd van de boekenweek? ( vanaf welke leeftijd mag je dan ook echt werkelijk mee naar ijsland als je wint)
En in welke boekenwinkels krijg je het boekenweekgeschenk

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
770
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb eens gekeken bij www.boekenweek.nl
Ik vond een hoop info over de boekenweek en de schrijfwedstrijd, maar dat nou net niet. Wel vond ik helemaal onderaan de website het kopje "contact". Als je daar op klikt, kom je bij een mailadres (en nog wat info) waar je naar kan schrijven als je meer info wil over de schrijfwedstrijd. Succes er mee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

In de voorwaarden voor die schrijfwedstrijd, zie http://www.nederland-schrijft.nl/?id=18556 , staat bij artikel 2 dat je minimaal 18 jaar moet zijn.

Het boekenweekgeschenk krijg je in elke Nederlandse boekhandel cadeau wanneer je in de boekenweek (7 tot en met 15 maart) voor tenminste € 12,50 aan Nederlandstalige boeken koopt. Dit geldt niet voor (tweedehands) boeken die met korting verkocht worden.
(Lees meer...)
Amadea
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding