Is je beoordeling op een antwoord ongedaan te maken?

Stel, je vind dat iemand neutraal geantwoord heeft(dus geen + of - verdient) en je drukt perongeluk op de duim omlaag, kan je dit dan weghalen? of moet je dan het omgekeerde aanklikken van wat je hebt aangeklikt(dus je klikt perongeluk duim omlaag, dat je het dan ongedaan maakt met duim omhoog), en kan je dan ook nog een keer oordelen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dat kan als je het meteen corrigeert. Na een minuut staat de beoordeling vast.

Toegevoegd na 1 minuut:
Neutraal maken kan dan weer niet, wel de tegengestelde beoordeling geven.

Toegevoegd na 4 minuten:
en... De beoordeling wisselen kan maar 1 keer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

nee
als je gedrukt hebt op een min of plus kun je binnen een minuut nog switchen maar daarna niet meer

wel zou de mods kunnen vragen of ze je duimpje weghalen maar of ze dat doen weet ik niet