Hoe is het mogelijk dat 'Gast 5046' en 'Gast 5047' in de "Top 10 van vandaag" voor komen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Je start met 25 punten

Toegevoegd na 2 minuten:
Als nieuweling begin je dus met een mooi start'kapitaal', dat moet je als ''oude'' GV-er uren lang aan werken om 25 punten te halen op die dag (of je moet een paar beste antwoorden hebben).
Eigenlijk zouden die basispunten niet opgenomen moeten worden in de dag-toplijst vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet zo moelijk. Registreren = +25
1 vraag stellen = -3 = +22
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De die hards zijn met vakantie lijkt het..
Of ze zitten op hun balkonnetje of in hun tuintje off line.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
's Morgens zitten er altijd voornamelijk nieuwelingen / gasten in de top tien, omdat je meteen voor je aanmelding al 25 punten krijgt. Als je dan vervolgens een rijtje vragen betantwoord en geen vragen stelt, kan het even duren voor je er uit bent geGV'd door de vaste deelnemers.

Op dit moment van schrijven zit er nog ééntje in, maar die zal zeer spoedig naar onderen zijn gezakt, en morgen komt er danweer een nieuw rijtje dat tot pakweg de middag uit nieuwelingen en gasten zal bestaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me ook niet één van de belangrijkste doelen om na te streven eerlijk gezegd - in het beste geval duurt het jaaren voor je daar zit, in het ergste geval - als je IEDER puntje pakt dat er te pakken valt en wellicht nog een betje vals speelt met extra accounts ofzo, maak je jezelf hooguit tot personae non grata. Hollanders houden niet van toppers ;-)