Waarom kost een goeie vraag drie punten?

Ik stelde mijn eerste vraag en ontdekte dat dat drie punten kost.
Is dat een straf voor stomme vragen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, een vraag stellen kost 3 punten, en een vraag sluiten levert 3 punten op.
Dit is onder andere om ervoor te zorgen dat mensen nadenken over hun vragen, aangezien het punten kost. Verder motiveert het ook om de vraag weer te sluiten aangezien je dan de 3 punten terug krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okay bedankt dat wou ikweten.

Andere antwoorden (4)

Neen. Het is een stukje motivatie om je vraag af te sluiten en een beste antwoord te kiezen. Dan krijg je de drie punten namelijk weer terug.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahaha, ja voor straf kost het je drie punten, maar je krijgt ze netjes terug, als je netjes je vraag weer sluit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een goeie vraag kost geen drie punten. Want deze drie punten krijg je terug als je de vraag weer sluit. En als er meerdere mensen van mening zijn geweest dat je een goede vraag hebt gesteld. Dan leverd de goeie vraag alleen maar punten op...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie het als een investering. Maar uitsluitend bij GV: wel een risicoloze! De punten krijg je zoals gezegd terug bij het sluiten van de vraag. Maar als je vraag als 'goed' wordt gewaardeerd (zoals ik nu ga doen), zit je meteen in de groffe winst.