Als ik op GV bij een vraag "vind ik leuk" klik waar gaat deze dan heen ?

ik kan hem op mijn facebook page nergens terug vinden ?
of duurt dit even ?

11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
top amadea ! niet goed opgelet! dank je!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap er niks van, van deze vraag. Ik zie nergens iets "vind ik leuk" bij een vraag op GV.
En nooit een verwijzing naar Facebook. Is dat alleen bij de app?
capthavoc
11 jaar geleden
zie boven aan bij de vraag ?
bij 2 uur geleden nog 6 dagen te gaan (F vind ik leuk button ?)
capthavoc
11 jaar geleden
oh ja ik gebruik google chrome
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
onder de vraag staat/boven de foto van vs staat : 2uur geleden / nog 6 dagen / deel via facebook: f vind ik leuk O na deel via facebook is een lichtblauwblok met f vind ik leuk daar gaat het om: dat is facebook : dat is alles.
capthavoc
11 jaar geleden
Ben ik nu dom ? ik snap hem niet, als ik op die button klik zou er toch iets op mijn facebook moeten komen ?
Als ik er nu op klik komt er een 1tje te staan maar
normaal is toch dat je een page update krijg op facebook zelf ??
specifiek van deze vraag ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"maar normaal is toch dat je een page update krijg op facebook zelf ??" Is dat zo?
capthavoc
11 jaar geleden
blijkbaar niet? maar waarom zit die knop er dan ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk gaat t helemaal niet over facebook maar alleen over GV. Je kam toch ook antwoorden +jes geven mischien kan je vragen ook leuk vinden ofzo? En dat die vraag met veel +jes bij de "populaire" vragen gaat staan? Heb verder geen idee....

Antwoorden (1)

Ga naar jouw pagina (om het zomaar te zeggen) en dat staat er onder je naam een balk met pagina's, vind ik leuk's enz. Daar zou hij tussen moeten staat.

Toegevoegd na 52 seconden:
Staan*