Hoe kan ik op deze site gemakkelijk mijn eigen vraag (en de mogelijke antwoorden) terugvinden?

Ik heb twee weken geleden een vraag gesteld op deze site, maar ik kan hem met geen mogelijkheid meer terugvinden. in ieder geval niet op deplaatsen waar ik hem zou verwachten zoals "mijn pagina" bijvoorbeeld.
Graag hulp!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Dit http://www.goeievraag.nl/wetenschap/landbouw-veeteelt/vraag/586340/stenen-gebruikt-werden is nu, op zaterdag 26 maart 2016, je enige andere gestelde vraag op deze website.

Antwoorden (2)

Als je op je profielfoto klikt, krijg je je gestelde vragen te zien.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Door naar http://www.goeievraag.nl/mijn-activiteit te gaan kun je precies zien welke vragen jij Gesteld, Gevolgd, Beantwoord, en op Gereageerd hebt.

Staat de vraag die je zoekt er niet bij, dan is er kans dat deze intussen is verwijderd. Omdat er al een tijdje geen notificaties worden verzonden kan je dat alleen zien in een privébericht. Als je dat hebt gekregen dan staat er een rood cijfertje bij http://www.goeievraag.nl/bericht
Amadea
8 jaar geleden
koraal19
8 jaar geleden
mijn+
heb je enige idee waarom er geen notificaties worden verzonden?
Ritsuka
8 jaar geleden
Probleem bij de mailserver van GV gok, niemand krijgt berichten meer, al weken niet
Amadea
8 jaar geleden
Nee, wij weten niet waarom. We mogen er ook niet naar vragen. Want alle keren dat dit als vraag gesteld is werd die verwijderd. En op een bericht aan de beheerders krijg je geen reactie.