Antwoord kwijt wegens 'uitgelogd'; is het nu echt kwijt? Is dit herkenbaar?

Soms neemt het beantwoorden van een vraag wat meer tijd in beslag en als je dan dat verhaal eindelijk wilt plaatsen blijk je te zijn uitgelogd.
Kan je het nog ergens terug vinden?
Is dit jou ook wel eens overkomen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, voor mij niet herkenbaar. Hier twee tips om dit in de toekomst te voorkomen:

Blijf ingelogd. Als je inlogt via de balk rechtsboven in je scherm, dan blijf je ingelogd en heb je geen last van 'verlopen sessies'. Dit kan ook via het login-scherm door de optie "Blijf ingelogd op deze computer" aan te vinken.

Kopieer je getypte antwoord voordat je het verstuurt. Selecteer alle getypte tekst en druk op Ctrl + C, of klik met je rechtermuisknop en kies 'kopiëren'. Mocht je weer uitgelogd zijn bij het versturen van je antwoord, dan heb je nog beschikking over je antwoord. Deze kun je dan weer plakken nadat je weer ingelogd hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mij overkomt het helaas regelmatig :-(

Andere antwoorden (3)

Stel in dat je nooit uitlogt, dan is het probleem er niet, dus is het opgelost...

Kijk in je instellingen van de browser, ik kan niet weten welke je gebruikt, dus dat moet je even zelf uitzoeken...

En daarom is het mij nog nooit overkomen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is herkenbaar. Dat heb ik ook vaak met andere sites. Wat ik altijd doe als ik op een site een antwoord geef is eerst de volledige tekst op het klembord zetten, dan kun je het direct terugplaatsen.
Zover ik weet kun je het anders niet meer terugvinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het nog nooit gehad.

Bij GV log ik in via de balk bovenaan. Ik doe dat altijd zelf, mijn browser doet het niet voor mij, die onthoudt niets (expres zo ingesteld).

Bij andere sites gebeurt het me wel eens. Daarom doe ik standaard het volgende voordat ik een wat langere tekst verstuur: ik type de tekst, en eindig met Ctrl-A, Ctrl-C. Da's zo gepiept, en alle tekst staat dan op het klembord. Loopt het fout, dan kan ik opnieuw naar de antwoordpagina gaan, en met Ctrl-V alles in één klap opnieuw invullen.