hoe komt het dat bepaalde vragen zo lang bovenaan blijven staan?

Ik werp als ik GV open altijd een snelle blik bij de vragen. Sinds enige tijd echter zijn het altijd dezelfde vragen die bovenaan staan. Persoonlijk vind ik dat best wel vervelend (vind ik toch), je moet dan naar beneden scrollen om de andere vragen te zien.
Hoe komt dat die vragen bovenaan blijven? Ligt dat aan mijn pc of is dat gewoon zo ingesteld door GV?

Toegevoegd na 1 uur:
de vragen staan er in mijn aanvoelen al weken, maar als ik nog eens kijk is het één week... in ieder geval, er zijn nog vragen die één week gesteld zijn, en die staan niet bovenaan.
Onder de bovenste vragen staat een dubbele streep. En dan daaronder dus de rest. De vragen boven die dubbel streep blijven staan.

Picture for question
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik snap niets van je vraag. " bij de vragen" Wat zijn " de vragen"? Als iemand 1 vraag stelt en het duur 3 uur voordat een ander een vraag stelt, staat de laatste vraag 3 uur bovenaan....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jouw vraag staat nu al niet meer bovenaan omdat er een andere is gesteld. Puur toeval. 's nachts blijven vragen na 0:00 vaak lang bovenaan staan. Op een zondagmiddag of doordeweekse avond rond 17:00 volgen er sneller vragen dan 's nachts en 's morgens.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Staat wellicht AANBEVOLEN ingeschakeld? Dan zie je alleen specifieke vragen en dan komen er minder vragen bij.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oh de vraag die nieuwer is net weer verwijderd. Als ik aanbevolen aanklik staat er een 1 week oude vraag bovenaan.
Erna55
8 jaar geleden
Ja, de laatste vraag staan bovenaan bij de standaardinstelling.
Je zegt dat je dat vervelend vind. Wat vind je daar zo vervelend aan ?
Z512099
8 jaar geleden
Omdat : " je moet dan naar beneden scrollen om de andere vragen te zien."
liveisgreat
8 jaar geleden
ze staan al weken bovenaan... maar idd aanbevolen.
liveisgreat
8 jaar geleden
zal het beter op "alle vragen" zetten ipv enkel de aanbevolen blijkbaar, dan komen er altijd andere vragen bovenaan. Bedankt voor jullie tips.

Antwoorden (2)

Omdat het soms uren duurt voordat iemand een vraag stelt. De laatste vraag staat bovenaan.

Toegevoegd na 3 minuten:
Als je aanbevolen hebt ingeschakeld zie je minder vragen, dus is de kans dat een vraag lang bovenaan staat groter.

Toegevoegd na 1 uur:
Blijkbaar werkt aanbevolen vragen sinds een week niet meer (of laat het alleen 1 week oude vragen zien).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
ik heb idd aanbevolen ingeschakeld. De betreffende vragen staan al weken bovenaan, dus het is niet zo dat die vervangen worden als iemand anders een vraag stelt :-)
Dat komt door de aanpassingen aan deze site. Sinds alle vragen open blijven staan hebben sommige functies in Goeie Vraag eigenlijk geen nut meer. Daartoe behoren ook die aanbevolen vragen. Vroeger verdwenen namelijk de gesloten vragen uit dat lijstje, maar ze blijven er nu in principe eeuwig op staan.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik vat even niet wat je probeert te zeggen. Als ik kijk bij aanbevolen vragen zie ik vragen van 1 week oud, bij liveisgreat zien we hetzelfde. Hoe oud zijn de aanbevolen vragen bij jou? (dat is ongeacht het feit dat er nieuwere vragen in de categorieën gekomen zijn die ik als aanbevolen heb staan) Het lijstje van aanbevolen vragen is verder 10 vragen lang (verder terug kan je niet zoeken). Als deze nieuwe zou laten zien zou het nog een soort werken. Daarnaast is het geen probleem dat er BA-vergeven-vragen tussen zouden staan , immers je kan nog steeds een antwoord toevoegen. Dat is nu eenmaal de opzet tegenwoordig. Het probleem zit hem meer in dat er 1 week oude vragen staan ipv de te verwachten nieuwe aanbevolen vragen. Dat lijkt me een bug. Ik weet niet of het volgende week weer 1 week oude vragen zijn, en de aanbevolen vragen dus verlaat doorkomen. Bij populariteit lijkt ook een foutje te zitten. Daar staat nu opeens weer een vraag waar al dagen niet meer op gereageerd is als hoogste.