Wie bepaald of een vraag een goed vraag is of niet.. is dat niet per persoon verschillend.. mening e.d.?

Ik bedoel ik kan dit een goede vraag vinden en een ander denkt.. wat en bagger vraag... meningen zijn persoonlijk.. er staat nu bijvoorbeeld een verwijzing naar een vraag "in hoeverre verhoogt een vraag naar een subjectieve mening de objectieve kennis over een bepaald onderwerp? ik vind dat dit niets met mijn vraag te maken heeft maar misschien vind de moderator dat wel en word mijn vraag verwijderd.. dat zou ik best jammer vinden..

Ik vind het jammer dat er een puntensysteem aanhangt en dat je met een bepaald aantal punten meer kan dan andere dat kunnen.. het gaat toch om de vragen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is jammer gebruiker met de lange naam!!

Het beste antwoord

ik denk dat het punten systeem vooral is om ervoor te zorgen dat je niet mensen heb die voor de lol allemaal andwoorden gaan disliken enzo, je moet al een tijdje lid zijn om dat soort dingen te doen, daardoor zorg je ervoor dat er moeilijker rotzooi geschopt kan worden. en word je kwaliteit beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Met de knop "Goeie Vraag!" geven de gebruikers van GoeieVraag.nl aan dat een gestelde vraag interessant is.

De vraagsteller ontvangt daarvoor een punt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen op Goeievraag behoren te dienen voor kennisvermeerdering, niet voor het uitwisselen van meningen. Er is een heel team van moderatoren dat in de gaten houdt wat voor vragen er gesteld worden. Zij zijn ook de personen die vragen eventueel verwijderen.

Zie de linkjes voor meer informatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt in eerste instantie bepaald of een vraag geschikt is voor Goeie Vraag door de richtlijnen. Die kan je hier lezen: http://www.goeievraag.nl/help/richtlijnen
De moderators beoordelen aan de hand daarvan of een vraag verwijderd zou moeten worden. Als je het er niet mee eens bent kan je bezwaar aantekenen, en dan is er zeker kans dat de vraag teruggeplaatst wordt.
Verder kunnen de andere GV-deelnemers door op de knop Goeie Vraag te drukken aangeven hoe goed ze de vraag vinden, en ook in antwoorden en reacties dat tot uitdrukking laten komen.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vraag me nu weer af waarom dit antwoord als slecht is beoordeeld.