Hoe kom ik van mijn rimpels af?

Nu ik 15 kilo ben afgevallen lijkt mijn gezicht wel crepepapier.
Een slank lijf met een oude kop!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15 kilo aankomen....
Amadea
11 jaar geleden
Plastische chirurgie.
Ritsuka
11 jaar geleden
15 kilo afgevallen, topprestatie!
Ik ga ervan uit dat je een gezond eetpatroon hebt met voldoende groente, fruit etc.
Drink je genoeg water en slaap je genoeg?
In welk tempo ben je afgevallen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de EGA. Een gezonde manier van eten. Ik val ongeveer negen ons gemiddeld per week af. De bovenstaande antwoorden vind ik erg kinderachtig.
Ritsuka
11 jaar geleden
Welke antwoorden bedoel je? Je hebt nog geen antwoorden op je vraag, alleen reacties.
Wat is EGA? Ken ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
EGA even Google,
Het tweede en derde antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat is het nadeel van afvallen. Als je het een kwijt raakt, krijg je er iets anders voor terug.. Zo werkt de wereld
Ritsuka
11 jaar geleden
@mop: volgens mij weet je het verschil tussen reacties en antwoorden niet. Lees anders de help en richtlijnen pagina's eens door.
Amadea
11 jaar geleden
Laat het eerste antwoord wat op de vraag wordt gegeven nou toch in uitgebreidere vorm hetzelfde vertellen als wat ik in mijn reactie deed. Wat is er kinderachtig aan? Het is de realiteit!

Het beste antwoord

Dat kan alleen door een plastische chirurg worden verholpen, je huid is te ruim geworden en daar helpt geen creme, voedingsmiddel, massage of therapie tegen, je zal je huid moeten laten liften, je kunt proberen dat (gedeeltelijk) vergoedt te krijgen door je zorgverzekering.
Knap dat je zoveel bent afgevallen, jammer dat er negatieve gevolgen van ondervindt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan maar van mijn rimpels leren houden.