Je kunt de complete lijst hier vinden:
http://www.goeievraag.nl/top/lijst

Toegevoegd na 1 minuut:
Van de nog echt actieve leden heeft Jelle dus het hoogste aantal punten.
Nummer 1 is al heel lang niet meer actief, nummer 2 heeft zelf besloten het wat rustiger aan te doen met antwoorden en is moderator geworden en beantwoordt sindsdien heel erg weinig vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Dat kun je opzoeken door naar de ledenlijst te gaan. Die is standaard gesorteerd op het hoogste aantal punten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xinix

Toegevoegd na 41 seconden:
hij heeft 37801 punten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/top/lijst

kijk hier maar eens op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op 1. XiniX
2. AWM
3. Jelle

Bij allen ongeveer 3000 punten verschil.

Toegevoegd na 33 seconden:
Ik bedoel dus:
Jelle heeft 3000 punten minder dan AWM en AWM heeft 3000 punten minder dan XiniX. (Ongeveer)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk aan de rechtekant daar staat .
Top 5 deze maand .
En druk daaronder op meer .
Dan zie je de hele lijst .